Monday, March 2, 2009

Sekolah...Sekolah

Assalamualaikum..
Buat semua sahabatku, pe khabar sume ye.. Harap2 sume sihat ye, saya di sini tak nak cakap banyak2 pun, cume nak bagitau tentang ape yg akan berlaku lepas cuti skolah bulan 3 ni. Saya dikehendaki untuk menjalani praktikum kat skolah.. Nama skolah yang saya nak pegi tu ialah SK Raja Chulan. Dkt2 gak lah ngn tempat saya blajar ni. Rase excited ada, rse tkut pun ada. Harap2 sumenye berjalan dengan lancar baik.. Insya-ALLAH. Doakan agar saya dapat mengajar dengan baik.. Dan dapat menjadi guru yang disukai oleh murid2.. Aminnn...

Oklah, saya nk out dulu, nanti saya sambung lagi cerita. Kte jumpe lagi pada masa yang lain..

Wassalam

2 comments:

Cahaya_Kebahag!aan said...

aKak doakan ati success slalu k...
d0a kami mengiringi setiap perbuatan & perjalanan !dup at!...

AiSyAh HuMaIrAh said...

Thanks akak